Novo izvješće o istraživanju povezanih vozila britanske analitičke kuće Juniper Research pruža neovisnu analizu buduće evolucije ovog dinamičnog tržišta i naprednih rješenja za povezivanje unutar automobilske industrije. Predstavlja sveobuhvatnu studiju povećanja značajki tehnologije stalne povezivosti u automobilima koje usvajaju proizvođači originalne automobilske opreme (original equipment manufacturers ili OEM), kako uspon 5G-a utječe na širenje tržišta povezanih automobila i presudnu ulogu mobilnih operatora za otključavanje novih slučajeva uporabe kako bi ponudili naprednu povezanost i poboljšano iskustvo vožnje.
Iz Juniper Researcha smatraju da će rast biti potaknut poboljšanjima u naprednim sustavima za pomoć vozaču (ADAS), privlačnošću poboljšanih infotainment (spoj informacija i zabave) sustava u vozilu i transformativnim potencijalom 5G mogućnosti velike brzine i niske latencije.
Međutim, maksimiziranje potencijalnog utjecaja 5G mreže zahtijevat će „učinkovitu suradnju između proizvođača originalne opreme za automobile i operatora [mobilne mreže]”, tvrde autori izvješća, koji vjeruju da će prilika za 5G povezivanje na globalnoj razini koju telekomunikacijskim kompanijama pruža sektor povezanih vozila biti vrijedna 3,6 milijardi dolara u 2027. godini.
Prema koautoru istraživanja, Nicku Maynardu: „5G može omogućiti automobilskim OEM-ovima da unaprijede iskustvo u vozilu. Na tržištu vozila koje prelazi na električna vozila, poboljšanje korisničkog iskustva je ključno. Operatori imaju ključnu ulogu u omogućavanju toga na pouzdan način, što ih čini odabranim partnerima kako se njihove 5G mreže ubrzano šire.” Povezana vozila koja koriste 5G moći će razmjenjivati informacije „između različitih elemenata prijevoznog sustava i usluga trećih strana”.