Novi alat, nedavno predstavljen u Creator Studiju, tražit će od kreatora da označe sadržaj koji je stvoren uporabom modificiranih ili sintetičkih medija, uključujući generativnu umjetnu inteligenciju. YouTube je objavio da će ova obavijest biti vidljiva u proširenom opisu videa ili na prednjoj strani video playera.
Kreatori će biti obvezani označiti sadržaj koji se može zamijeniti za stvarne ljude, lokacije ili događaje, ali ne sadržaj koji je očito animiran ili koristi specijalne efekte. Ove oznake trebale bi pružiti gledateljima veću transparentnost o načinu na koji je određeni sadržaj kreiran.
Nova pravila bit će primjenjiva na sve formate YouTube platforme, počevši od mobilne aplikacije, a kasnije će biti proširena i na desktop računala i pametne televizore.
YouTube planira poduzeti mjere protiv kreatora koji ne budu poštovali ove smjernice, uključujući i dodavanje oznaka na njihove sadržaje ako postoji rizik da bi mogli zbuniti ili dovesti u zabludu gledatelje. Ovim korakom YouTube nastoji očuvati integritet platforme i osigurati transparentnu komunikaciju između kreatora i publike.