Otkriveno da Europljani troše gotovo 700 eura godišnje na pretplate

Autor: Redakcija
event 13.06.2024.
Foto: Shutterstock

Izvješće je pokazalo da se 70 % Europljana pretplatilo na usluge streaminga videozapisa na zahtjev (SVOD), premašujući pretplate na maloprodaju (44 %), glazbu (34 %) i prehrambene usluge (19 %).

Nedavno izvješće tvrtke Bango, u sklopu kojeg je anketirano 5.000 pretplatnika diljem Ujedinjenog Kraljevstva, Francuske, Njemačke, Španjolske i Italije, otkrilo je značajne uvide u europsku potrošnju na usluge pretplate. Izvješće “Europski pretplatnički ratovi” ističe da UK i Njemačka vode u potrošnji na pretplatu, s prosjekom od 3,3 usluge po osobi. Slijedi Španjolska s 3,2, Italija s 3,1 i Francuska s 3,0. Primjerice, svaki osmi Britanac troši više od 100 funti mjesečno na pretplate, što ukupno iznosi 1.200 funti godišnje.

U usporedbi s Amerikancima, koji u prosjeku troše 863 eura godišnje na pretplate, Europljani troše nešto manje: 696 eura. Ekonomski pritisci dovode do rezova, pri čemu gotovo polovica Europljana (42 %) otkazuje pretplatu zbog poskupljenja, a u Italiji se ta brojka penje na 48 %. Dodatno, 60 % Europljana (65 % u Španjolskoj) izjavilo je da si ne mogu priuštiti sve pretplate koje žele.

Uvođenje jeftinijih cjenovnih razina s oglasima utjecalo je na ponašanje potrošača, pri čemu je 31 % pretplatnika prešlo na te jeftinije opcije. U međuvremenu, 26 % je nadogradilo svoje planove, a 28 % je u potpunosti otkazalo svoje pretplate. Unatoč ovim promjenama, znatna većina (76 %) smatra da bi plaćene pretplate trebale biti bez oglasa.

Zanimljivo je da je 22 % pretplatnika spremno platiti za pristup gledanju UEFA Eura 2024., iako je događaj dostupan na besplatnim kanalima, a 20 % će platiti za gledanje Olimpijskih igara. Ovaj bi trend mogao koristiti pretplatničkoj ponudi Warner Bros. Discovery, što ukazuje na nezadovoljstvo javnom televizijom.

U izvješću se također naglašava želja za većom fleksibilnošću i kontrolom među pretplatnicima. Više od četvrtine (28 %) nije svjesno svoje mjesečne potrošnje na pretplatu, a više od polovice (54 %) želi isključiti automatske obnove.

Čini se da su pretplatnički paketi „zlatna” sredina, s 21 % pretplatnika koji se odlučuju za pakete koje nude usluge trećih strana poput pružatelja internetskih usluga. U Sjedinjenim Državama Verizonov +play omogućuje korisnicima upravljanje višestrukim pretplatama na jednoj platformi, a slične usluge dostupne su u Australiji putem Optusa. Europske telekomunikacijske tvrtke počinju nuditi slične pakete, ali uglavnom unutar SVOD segmenta. Na primjer, BT u Ujedinjenom Kraljevstvu nudi pakete uključujući Netflix, Amazon Prime Video i NOW TV, dok francuski Orange nudi paket “Love & Go” s brzim internetom, TV-om i Netflixom.

Značajnih 38 % pretplatnika platilo bi više za paket koji uključuje popularne pretplate, a prosječni pretplatnik spreman je povećati svoj račun za 17 %. Nadalje, 54 % europskih pretplatnika pokazalo bi veću lojalnost brendu koja nudi sveobuhvatnu pretplatničku uslugu, a 39 % razmotrilo bi promjenu pružatelja ako bi takva usluga postala dostupna negdje drugdje.

Izvješće “Pretplatnički ratovi: Super-paketi bude Europu”, koje je naručio Bango, a provela neovisna istraživačka agencija 3Gem, provedeno je između svibnja i lipnja 2024. godine.

Komentari

Zainteresirani ste za jedan od treninga?

Ispunite prijavu i javit ćemo Vam se u najkraćem mogućem roku!

Markoja d.o.o.
Selska cesta 93
OIB: 10585552225

    Ispunite prijavu i javit ćemo Vam se u najkraćem mogućem roku!



    Sve vijesti

    Podržava