Riječ je o aplikaciji koja je svojevrstan “Instagram” za zaposlenike i tako pomaže unaprijediti internu komunikaciju unutar kompanija. Sada će ga svakodnevno koristiti i KB Food Company, najveća australska tvrtka za proizvodnju morskih plodova, te Glenvill Grupa, građevinska tvrtka zaslužna za desetke tisuća domova, luksuznih nebodera i ureda kako u Australiji tako i u SAD-u. Uz Australiju, u Jenzu ove godine planiraju daljnje širenje na područje zapadne Europe i Skandinavije. Tijekom lockdowna koji je u Australiji uzrokovao dislokaciju zaposlenika, hrvatski Jenz pokazao se kao sjajan alat za njihovo povezivanje.
„Jenz ima viziju biti vodeća globalna aplikacija za interne komunikacije, a kompanijama pomažemo da povećaju angažman zaposlenika i unaprijede organizacijsku kulturu. Smatramo da imamo veliki potencijal na tržištu Australije iz razloga što je Jenz namijenjen svim modelima poslovanja: rad na daljinu, uredski ili hibridno”, istaknuo je Marko Kučić, CEO Jenza.
Osim na globalnom tržištu, Jenz svoju popularnost gradi i u Hrvatskoj. Od prošle godine u svom portfelju imaju i Orbico Hrvatska, čijih čak 500 zaposlenika koristi aplikaciju. U Orbicu ističu da im je upravo Jenz pomogao da bolje rješavaju interne izazove, a čak 95 posto njih istaknulo je u internom istraživanju da im Jenz pomaže da bolje upoznaju svoje kolege.
Koriste ga i tvrtke poput Zubak Grupe, Raiffeisen banke te King ICT-a. „Našim je zaposlenicima Jenz omogućio brzu, modernu i jednostavnu dvosmjernu komunikaciju. Ova aplikacija nas spaja čak i kada smo fizički udaljeni. Bolje se upoznajemo, a i tijek informacija je brži i jednostavniji nego ikada do sada. Naši su zaposlenici sada na izvoru informacija i povezani s kolegama“, komentirali su u King ICT-u.
Jenz je nastao unutar IT tvrtke Q kao interni startup projekt, a zahvaljujući odličnim rezultatima i prihvaćenosti, razvio se u zasebnu tvrtku. U Jenzu bilježe eksponencijalni rast novih korisnika. Prošlu su godinu započeli s njih 1.000, da bi do kraja 2021. imali više od 10.000 korisnika. Cilj im je nastaviti sa snažnim rastom uz zadržavanje visoke kvalitete usluge.