Netflix uvodi streaming uživo, prvi izvještava Deadline. Tvrtka je potvrdila da trenutačno radi na opciji livestreaminga za stand-up specijale i druge sadržaje.
Netflix bi live stream mogao koristiti za emitiranje okupljanja koja će se prenositi uživo, poput nedavno održanog specijala reality showa o nekretninama Selling Sunset, kao i za glasovanje uživo tijekom njihovih natjecateljskih emisija poput nadolazećeg Dance 100.
Netflix bi mogao iskoristiti tu značajku i za prijenos komičarskih događaja uživo. Ove godine održali su svoj prvi live festival komedije pod nazivom Netflix Is A Joke, koji je u Los Angelesu okupio tristotinjak popularnih komičara, uključujući Larryja Davida, Ali Wong, Petea Davidsona, Jerryja Seinfelda, Johna Mulaneyja i druge. Netflix bi trebao početi emitirati neke od emisija koje je snimio na događaju krajem ovog mjeseca te u lipnju, a opcija uživo mogla bi korisnicima omogućiti gledanje od kuće (pod uvjetom da odluče vratiti festival sljedeće godine).
Ovaj Netflixov potez otvara potencijal za naručivanjem čitavog niza serijala bez scenarija koji bi zaživjeli pomoću tehnologije. Kompanija je već eksperimentirala s različitim formatima i obrascima objavljivanja za emisije bez scenarija i društvene eksperimente kao što su Love Is Blind i The Circle. Postavlja se i pitanje može li se mogućnost prilagoditi sportu, što je vruća tema u Netflixu uslijed uspjeha dokumentarne serije Formula 1: Drive to Survive.
Iz Deadlinea poručuju da još nemaju sve potrebne informacije o budućoj značajki te da ne postoji neki vremenski okvir niti definiran datum pokretanja jer je sve pod velom tajnosti s obzirom na to da je mali tim unutar Netflixa tek u fazama preliminarnog razvoja mogućnosti.
S druge strane, Disney Plus, jedan od najvećih Netflixovih konkurenata, već je ušao u svijet livestreamova. U veljači, Disney Plus je prenosio dodjelu Oscara uživo. Također je postao nova baza plesnog showa Dancing with the Stars („Ples sa zvijezdama”), koja bi trebala debitirati kao emisija uživo na platformi kasnije ove godine.
U najnovijem Netflixovom izvješću o zaradi, američka streaming kuća izvijestila je o gubitku pretplatnika po prvi put u više od desetljeća, dok je Disney Plus uspio dodati 7,9 milijuna novih korisnika u prvom tromjesečju 2022. Kako bi suzbio pad prihoda i pretplatnika, Netflix je natuknuo potencijalno ukidanje mogućnosti dijeljenja lozinki, kao i dodavanje jeftinije opcije streaminga s oglasima.