Prema najnovijem izvješću IDC-a, Apple je dominirao kineskim tržištem pametnih telefona s impresivnih 17,3 % tržišnog udjela u 2023., nadmašivši sve svoje konkurente. Honor je odmah slijedio sa 17,1 % tržišnog udjela, dok su Oppo, Vivo i Xiaomi osigurali 16,7 %, 16,5 %, odnosno 13,2 %. Preostale marke pametnih telefona zajednički su držale oko 19,1% tržišta.
Arthur Guo, viši analitičar u Client System Research za kinesku podružnicu IDC-a, pohvalio je Appleov uspjeh u kontekstu povećane konkurencije Huaweija te izazovne gospodarske klime. Guo je Appleov uspjeh pripisao strateški tempiranim promidžbenim cijenama u svojim kanalima trećih strana, koji je učinkovito stimulirao potražnju potrošača.
Šire tržište pametnih telefona u Kini suočilo se s poteškoćama u 2023., svjedočeći najnižoj prodaju u zadnjih deset godina uslijed sporog gospodarskog oporavka i slabog interesa potrošača. Sveukupne isporuke pametnih telefona doživjele su pad od pet posto, na ukupno 271,3 milijuna jedinica u 2023. u usporedbi s prethodnom godinom.
Unatoč izazovima, IDC je identificirala ohrabrujuće znakove potencijalnog oporavka tržišta, s isporukama u četvrtom tromjesečju koje pokazuju godišnje povećanje od 1,2 % na 73,6 milijuna jedinica. Ovo označava značajan preokret, signalizirajući kraj deset uzastopnih kvartala pada na godišnjoj razini.
Očekuje se da će promjenjiva tržišna dinamika i Appleov izvanredan uspon na vrh IDC-ove ljestvice tržišnog udjela ublažiti zabrinutost među ulagačima u vezi s Appleovom prodajom iPhonea u Kini i konkurencijom drugih proizvođača pametnih telefona.