Vozači Audi 5G linije mogu očekivati veće brzine za preuzimanje ili streaming glazbe i video sadržaja, poboljšani navigacijski sustav u automobilu s 3D mapiranjem, korisničke profile temeljene na cloudu, pa čak i mogućnost obavljanja kupovine u vozilu. Nova 5G vozila će moći koristiti i postojeće usluge poput informacija o semaforima i upozorenja na cesti s niskom latencijom. Aktualni modeli Audija već nude integrirano plaćanje cestarine i upozoravaju vozače kada se nađu u blizini školskog autobusa, biciklista, ljudi na cestama i sličnih situacija.
Audijevi 5G automobili bit će opremljeni mobilnim edge računalstvom, čime će se približiti autonomnoj vožnji jer će automobili moći odmah reagirati na podatke, koje primaju s ceste i iz okoline. Usluga omogućava obradu podataka u realnom vremenu, tako da automobili mogu brže reagirati na druga vozila, infrastrukturu i povezane uređaje na cesti.
Nova usluga će se vjerojatno plaćati kroz pretplatu, piše portal ICT Business, koji podsjeća da trenutna usluga „Function On-Demand” s 4G LTE Wi-Fi u Audi automobilu te navigacija stoje 849 američkih dolara godišnje. Inače, Audi je još 2015. godine uveo Wi-Fi u automobil i bio je prva kompanija koja je to napravila. Prvi su eksperimentirali i s V2X komunikacijom, a ona omogućuje komunikaciju automobila i sustava semafora.
Audi implementira 5G tehnologiju ne samo za vozače svojih automobila, već i u svoje tvornice. Tako je u suradnji s Ericssonom u 2020. godini predstavio i pilot projekt povećanja osobne sigurnosti radnika bazirane na 5G tehnologiji i korištenju humanoidnih robota. Cilj projekta je omogućiti zajednički rad robota i ljudi u Audijevim tvornicama za što je nužna 5G mreža jer osigurava pouzdan i brz prijenos informacija, povezivanje senzora i raznih uređaja kojima upravljaju ljudi.
Primjer koji su pokazali je instalacija zračnog jastuka u automobil. Ugrađuje ga robot, koji se automatski gasi, ako mu se čovjek približi. Tada su u Audiju pojasnili da još od 2018. godine testiraju sve mogućnosti primjene 5G tehnologije u svoje pametne tvornice, a dr. Henning Löser, koji je na čelu Audijevog laboratorija za poboljšanje proizvodnje, istaknuo je koliko je niska latencija i mogućnost obrade velikog broja podataka važna za automatizaciju proizvodnje.