Ova nagrada je rezultat analize 764.172 uzoraka prikupljenih od svih pružatelja fiksnih usluga u Hrvatskoj, u razdoblju od šest mjeseci, između travnja i rujna 2021. Ona odražava stvarno korisničko iskustvo više od 10.000 linija testiranih u kategorijama: brzina preuzimanja, brzina učitavanja i latencija, a Hrvatski Telekom postigao je najvišu ocjenu među svim pružateljima usluga na tržištu.
Osvajanjem nagrade „Best in test” Hrvatski Telekom je dodatno učvrstio svoj status vodeće mreže na tržištu, komentiraju u kompaniji.
„Naša širokopojasna mreža ima presudnu ulogu u povezivanju hrvatskih građana i poduzeća, omogućavajući im brži pristup Internetu te uživanje u najboljem mogućem iskustvu mreže. U potpunosti smo predani tom cilju, čemu svjedoče i najveća ulaganja te činjenica da Hrvatski Telekom gradi dvostruko više optičke mreže od svih sudionika na tržištu zajedno, pritom podižući kvalitetu i brzinu mreže u cijeloj fiksnoj mreži. I to radimo diljem Hrvatske, u velikim i malim gradovima, prigradskim i ruralnim područjima. Ponosni smo na nagradu koja je odraz stvarnog korisničkog iskustva, a našu mrežu ćemo nastaviti graditi, povezivati i dodatno unaprjeđivati“, izjavio je Boris Drilo, član Uprave i glavni direktor za tehniku i informacijske tehnologije Hrvatskog Telekoma.
Hrvatski Telekom, u skladu sa svojoj investicijskom strategijom usmjeren je na daljnju izgradnju optičke infrastrukture i širenje fiksne mreže, a s FTTH trenutno pokriva više od 435.000 kućanstava, a u kompaniji kažu da su na dobrom putu da drugu godinu zaredom zabilježe rekordnu godinu u vidu pokrivenosti novih kućanstava.