Prošli su dani kada se mobitelima samo plaćalo u trgovinama ili slalo novac na druge račune. Korisnici sve češće putem mobitela ugovaraju i osiguravajuće police, kredite ili štednju. To je zasad na razini manjih zajmova i manjih polica osiguranja jer kuće s kojima se ugovaraju zbog niže razine informiranosti klijenata svode ponudu na usluge manje vrijednosti.
Upravo su mikrokrediti zasad najpopularniji, a očekuje se da će do 2026. godine rasti 180 posto. To je usluga koja davateljima usluga mobilnog novca može osigurati ravnopravnu konkurenciju bankama i njihovim proizvodima. Naime, tim manjim kreditiranjem povećavaju krug klijenata koje potom na dulje vrijeme, odnosno do kraja otplate zajma vežu uz sebe i tako povećavaju prihode.
Najveći rast usluga očekuje se na tržištima Afrike i Bliskog istoka, koja su u ovom trenutku u tom segmentu tek u nastajanju pa je preporuka Junipera da se upravo na tom tržištu ponude usluge mikroosiguranja i mikroštednje jer bi mogli zavladati cijelim tržištem koje vapi za novim uslugama građanima.
Tehnički rast mobilnog financiranja i usluga mobilnog novca omogućen je prijelazom dobavljača mobilnog novca na PaaP (Payments-as-a-Platform) model. On omogućava ponuditeljima mobilnog novca da korisnicima pruže pristup uslugama trećih strana kao što je eCommerce, odnosno, stvaranje dodatnih tokova prihoda. Istraživanje je identificiralo PaaP kao ključno za povećanje prihoda budući da usvajanje pametnih telefona i očekivanja korisnika rastu.