Na ovogodišnjem izdanju Cannes Lions Festivala, suizvršni direktor Netflixa Ted Sarandos potvrdio je skori dolazak jeftinije verzije Netflix usluge koja će uključivati oglase. Ovaj potez donekle je očekivan s obzirom na to da je tvrtka po prvi put u više od desetljeća iskusila značajan pad broja pretplatnika, a samim time i nagli pad dionica, te je prošli tjedan otpustila još 300-tinjak zaposlenika.
Kako to obično biva, ubrzo su se pojavila negodovanja na društvenim mrežama i mnogi trenutni korisnici Netflixa obećali su otkazati svoje pretplate ako se bilo kakav oblik oglasa pojavi na njihovoj usluzi sada ili u budućnosti.
No bijesna rulja slobodno može spustiti svoje vile – oglasi na Netflixu pojavit će se samo ako se novi i postojeći korisnici odluče za tu nadolazeću razinu pretplate. Štoviše, ove neobavezne reklame moble bi zapravo biti odlična taktika za oporavak streaming platforme kako vrijeme odmiče.
U suštini, Netflix želi ući na područje tržišta streaminga gdje njihovi konkurenti – uključujući HBO Max i Hulu – već profitiraju.
„Izostavili smo veliki segment kupaca, a to su ljudi koji kažu: ‘Hej, Netflix je preskup za mene i ne smeta mi oglašavanje”, rekao je suizvršni direktor Sarandos u Cannesu. „Dodajemo razinu pretplate s oglasima; ne dodajemo oglase na Netflix kakvog danas znate. Dodajemo oglasnu razinu za ljude koji kažu: ‘Hej, želim nižu cijenu i gledat ću reklame.'”
Dakle, Netflix planira uvesti razinu pretplate koja se podržava oglasima za kupce koji bi bili spremni platiti nižu mjesečnu cijenu nauštrb gledanja sadržaja bez reklama. Ova će razina biti potpuno fakultativna te se oglasi se neće najednom početi pojavljivati na Netflix računima postojećih pretplatnika.
Najvjerojatnije će Netflix s reklamama biti usporediv s HBO-ovom vlastitom razinom pretplate na HBO Max podržanom oglasima, koja je uvedena na uslugu prošle godine. Disney također planira ponuditi sličan plan na Disney Plusu kasnije ove godine.
Zasad su šefovi Netflixa samo potvrdili da na uslugu dolazi razina pretplate podržana oglasima, ali nisu otkrili detalje o cijenama, koliko će se često oglasi pojavljivati ili koliko dugo će trajati reklamni blokovi. Ne zna se točno ni kada će ova razina pretplate stići na Netflix, ali suizvršni direktor Reed Hastings sugerirao je da bi se to moglo dogoditi krajem 2022. godine.