L’Oréal se ne ustručava kad su u pitanju gadgeti. Poput britanskog Dysona, francuski brend posljednjih nekoliko godina pomiče granice u području kozmetičke tehnologije, najavljujući zgodne alate poput nosivih UV i pH senzora.
Ove godine nastavljaju trend. Na sajmu CES (Consumer Electronics Show) 2023. u Las Vegasu tvrtka je predstavila dva gadgeta za šminkanje: Brow Magic, koji koristi proširenu stvarnost (AR) za izradu i iscrtavanje idealnih obrva, i HAPTA, pristupačan prototip aplikatora za ruž za usne.
Brow Magic razvijen je u suradnji s tvrtkom Prinker, koja proizvodi printer za privremene tetovaže. Brow Magic radi na sličan princip. Ima 2400 sitnih mlaznica koje mogu ispisati do 1200 točaka po inču. A kada o tome razmišljate kao o pisaču za tetoviranje, ima smisla s obzirom na to da su popularni postupci za obrve poput mikrobladinga i mikrosjenčanja također jedna vrsta polutrajnih tetovaža. Konačni cilj je smanjiti broj proizvoda koji su vam potrebni za postizanje određenog izgleda.
Za korištenje uređaja, korisnik otvara aplikaciju Brow Magic i skenira svoje lice. Potom možete pregledati različite oblike, debljine i efekte pomoću proširene stvarnosti. Brow Magic također preporučuje različite efekte slične mikrobladingu i mikrosjenčanju. Nakon što odaberu look, korisnici četkicom nanose primer prije nego što prijeđu pisačem preko svoje obrve, a na kraju nanose završni premaz. Odlična stvar je da se, za razliku od polutrajnih tetovaža, Brow Magic možete odmah skinuti sredstvom za uklanjanje šminke i nanovo aplicirati.
Ova kombinacija AR-a i visokotehnološkog printanja nešto je s čime je L’Oréal već eksperimentirao. Na CES-u 2021. L’Oréal je predstavio Perso, gadget koji može ispisati prilagođenu kombinaciju ruža za usne, pudera i njege za kožu. Također je uključivao AR element koji bi omogućio da unaprijed isprobate izgled. To je kulminiralo u proizvodu YSL Rouge Sur Mesure, pisaču ruževa za usne koji vam omogućuje isprobavanje nijansi putem AR-a prije nego što ih sami pomiješate sa zamjenjivim patronima.
Osim toga, L’Oréal je predstavio i robotski aplikator HAPTA, namijenjen osobama s ograničenom pokretljivošću šaka i ruku. Uređaj je razvijen s Verily Life Sciences, tvrtkom u vlasništvu Alphabeta (matične tvrtke Googlea) koja proizvodi elektronički pribor za jelo sa tehnologijom stabilizacije kako bi olakšali objedovanje osobama s tremorom. L’Oréal kaže da je njihov cilj s HAPTA-om primijeniti tu tehnologiju na šminku, što može biti izazov čak i ako imate punu pokretljivost.
Prototip HAPTA kombinira pametne geste i magnetski priključak koji omogućuje rotaciju do 360 stupnjeva i savijanje do 180 stupnjeva. Korisnici mogu postaviti uređaj nakon što odrede točne postavke te ga spremiti za buduću upotrebu. HAPTA također može raditi na bateriju oko sat vremena, što je otprilike 10 korištenja.
Ohrabrujuće je vidjeti da uređaji poput HAPTA-e stavljaju pristupačnost u prvi plan. Pristupačna tehnologija poboljšala se tijekom godina, ali često još uvijek zaostaje kada su u pitanju svakodnevne radnje koje osobe bez invaliditeta uzimaju zdravo za gotovo. Stabiliziran pribor za jelo možda jest „praktičnija” primjena, no šminkanje je također oblik umjetnosti i način samoizražavanja u kojem bi svatko trebao moći sudjelovati ako to želi. Iako se ova prva iteracija fokusira na ruž za usne, tvrtka kaže da je otvorena ukomponirati i razne druge oblike šminke s vremenom.
Očekuje se da će Brow Magic biti lansiran 2023., ali još se ne zna po kojoj cijeni. U međuvremenu, L’Oréal planira debitirati HAPTA pod svojim brendom Lancôme isto ove godine.