Globalni prihodi od SMS lani su iznosili čak 66 milijardi dolara, a u iduće četiri past će na 61 milijardu dolara. Ipak kada se pribroje i RCS i MMS načini slanja poruka prihodi će porasti blago i to s postojećih 87 milijardi na 88 milijardi dolara do 2025.godine.
Pokazalo je to istraživanje o globalnim trendovima kuće Juniper Research koje potvrđuje da operateri moraju ubrzati ulaganja u druge tehnologije kako bi nadomjestili gubitke koji slijede zahvaljujući padu popularnosti, slanja i samim time zarade SMS poruka. Snaga SMS-a zasad leži u činjenici da sva istraživanja pokazuju da 98 posto SMS poruka dođe do destinacije, odnosno da gotovo svi provjeravaju svoje poruke i čitaju ih. To je naročito važno za poslovnu komunikaciju i obraćanje postojećim i potencijalnim potrošačima pa sve više kompanija sa svojim klijentima komunicira tim putem.
Budućnost SMS-a tvrde analitičari leži u RCS-u, točnije Rich Communication Services, koji će zamijeniti aktualni SMS. Zanimljivost novije tehnologije jest u tome što osoba koja nema RCS mogućnosti dobiva poruku koju šalje osoba koja ima RCS, primit će je u SMS obliku.
Također, RCS objedinjuje poruke u jedno pa se na jednostavan način iz jedne aplikacije može odgovarati na sve poruke. Naravno, tako nešto postoji kroz zasebne aplikacije, ali u ovom slučaju bi operateri bili ti koji ih podržavaju, što daje dodatnu snagu budućem standardu, koji se posebno ističe i po sigurnosti izvedenu kroz ovjeru pošiljatelja.