Na natječaj su se prijavljivali i građani i tvrtke, koji su razgrabili sredstva pri čemu se po vozilu moglo dobiti maksimalno 70.000 kuna. Manji dio potencijalnih kupaca nije dobio poticaje. Prema procjenama Hrvoja Prpića iz udruge Strujni krug 50-tak potencijalnih kupaca ostalo je bez poticaja dok je oko 1300 njih dobilo poticaje. Njihove procjene kažu da bi sredstva trebalo povećati za 30 posto kako bi se kupci imali prostora prijavljivati kroz mjesec dana.
Podsjetimo, natječaj ukupno težak 105 milijuna kuna otvoren je prošlog tjedna. 15 milijuna kuna rezervirano je za subvencije javnim tijelima.
Subvencionirali su se automobili čija se cijena kreće uglavnom od 89 tisuća pa do 250 tisuća kuna. Zanimljivo je da se natječajem moglo poticati čak i kupnju luksuznih električnih automobila pa se može uz pomoć državnih kuna kupiti Porsche Taycan, Audi e-tron i Audija RS e-tron GT. Novost natječaja je bila obveza plaćanja predujma. Kupci su morali na prodajnom mjestu platiti predujam od sedam posto traženih sredstava Fonda, a nakon odobrenja subvencija više neće moći mijenjati marku ni model vozila, već će jedine izmjene biti moguće u opremi vozila.
Većina novca odobrena je za kupnju električnih vozila, iako se subvencirala i kupnja hibrida. Inače kupnja električnih vozila u Hrvatskoj udvostručila se tijekom ove godine, a u razvijenim zemljama raste i po stopi od 300 posto. Dok je u Hrvatskoj 2012. godine bilo svega 13 električnih automobila, u 2020. godini ih je registrirano preko 1.300.