Upravo objavljeni oglas T-Mobilea za Super Bowl 2023. fokusiran je na brzorastuću kućnu 5G internetsku mrežu, a ne na mobilne 5G usluge po kojima je brend prvenstveno poznat.
To ne bi trebalo biti veliko iznenađenje ljudima koji su upoznati s nekima od Magentinih najistaknutijih marketinških kampanja i reklamnih trikova u posljednjih nekoliko godina, uključujući seriju reklama u kojima glume Zach Braff i Donald Faison iz medicinske humorističko-dramske TV serije „Stažisti”, koja se emitirala ranih 2000-ih.
Braff i Faison sada su se vratili kako bi (doslovno) pjevali hvalospjeve kućnom internetskom proizvodu T-Mobilea, ove godine poželivši dobrodošlicu novom „susjedu” iznenađenja…
Naravno, angažiranje nikoga drugog do Johna Travolte da izvede obradu poznate pjesme Summer Nights iz kultnog filma „Briljantin” s malo drugačijim tekstom bio je dobar potez tvrtke. Ako prihvatite nedvojbeno namjernu sladunjavost ove reklame od 60 sekundi, možda vam se svidi prpošni ton i humor prikladan za cijelu obitelj.
Kombi s natpisom „Specfinity” na samom kraju videa također je zgodan i šaljiv detalj, a reklama je uglavnom uspješno naglasila ključne prednosti T-Mobileove kućne internetske mreže: pristupačnost, brzinu i vrlo jednostavno postavljanje.
Preostaje vidjeti hoće li ovo biti jedina reklama koju će operator emitirati tijekom finala američkog nogometa 2023. – koje se održava u ponedjeljak, 13. veljače – ili ima u planu još nešto o telefonima i telefonskim uslugama, kao što je bio slučaj prošle godine.