Tesla je tako po vrijednosti dionica najjača kompanija u autoindustriji, a ujedno i jedina tvrtka u auto svijetu koja se ugurala u ekskluzivno društvo uglavnom IT tvrtki, čiji su članovi Apple, Amazon, Microsoft i Alphabet.
Zanimljivo je da skok vrijednosti dolazi netom nakon objave da je Teslin najjeftiniji automobil Tesla 3 u rujnu bio najprodavaniji model u Europi. Pobijedio je Renaultovog Clija i Volkswagenovog Golfa. Važno je napomenuti da diljem Europske Unije kupci i dalje dobivaju jake poticaje za kupnju električnih automobila koji im smanjuju trošak nabavke proizvoda te da je mreža električnih punionica u regiji dobro razvijena.
Strelovit skok vrijednosti Tesle pogurao je i ugovor s rent-a-car kompanijom Hertz, koja je naručila 100.000 Teslinih automobila do kraja 2021.
„Električna vozila su sada mainstream i svjedočimo tek početku globalne potražnje i interesa”, rekao je izvršni direktor Hertza Mark Fields.
Izvršni direktor Tesle Elon Musk je za cilj postavio rast prodaje od 50 posto godišnje, koji bi u nekom trenutku trebao doseći 20 milijuna prodanih vozila u godini dana. To je dvostruko više od prodaje trenutnih tržišnih lidera Volkswagena i Toyote. Nije nerealan s obzirom na to da je prodaja u rujnu skočila 58 posto u odnosu na isti mjesec godinu ranije.