Glavna novost za korisnike platforme u Europskoj uniji je opcija da onemoguće personalizaciju unutar aplikacije, što znači da se njihove preporuke “For You” i “LIVE” više neće temeljiti na njihovim pojedinačnim aktivnostima. Umjesto toga, ovi odjeljci s preporukama bit će popunjeni popularnim videozapisima iz korisnikove regije i globalno.
Osim toga, nepersonalizirani rezultati pretraživanja sadržavat će popularan sadržaj iz regije i na odabranom jeziku umjesto sadržaja prilagođenog korisniku. Istodobno, i dalje će moći koristiti odjeljke “Friends” i “Followers” za pregled sadržaja objavljenog od strane korisnika na koje su pretplaćeni, no sada će u svakoj od spomenutih kartica videa biti poredana kronološki, a ne po stupnju zanimljivosti.
Iako se uspjeh aplikacije u velikoj mjeri pripisuje njenom robusnom algoritmu za feed, uklanjanje personaliziranih preporuka moglo bi utjecati na korištenje TikToka unutar EU-a. Nova značajka bit će opcionalna, pa korisnici nemaju obvezu onemogućiti personalizaciju. Međutim, ova bi promjena mogla potaknuti korisnike da stave veći naglasak na praćenje određenih kreatora umjesto da se oslanjaju na TikTok za odabir relevantnog sadržaja na temelju njihovih obrazaca korištenja.
TikTok također mijenja svoju praksu u vezi s oglašavanjem za maloljetne korisnike iz EU-a. Personalizirano oglašavanje bit će isključeno za dobnu skupinu od 13 do 17 godina. Također, TikTok uvodi značajku koja korisnicima iz EU-a omogućuje da prijave sadržaj za koji smatraju da je nezakonit. Ovo izvješćivanje će obuhvatiti različite kategorije kao što su govor mržnje, uznemiravanje i financijski kriminal. Prijavljeni sadržaj proći će postupak provjere prema TikTok-ovim smjernicama zajednice, a ako se utvrdi da je prekršio pravila platforme, bit će uklonjen na globalnoj razini. U suprotnom, tim moderatora i pravnih stručnjaka utvrdit će njegovu zakonitost i ograničiti dostupnost tog sadržaja u dotičnoj zemlji.
TikTok planira obavještavati korisnike kada njihov sadržaj bude prijavljen i pružiti im mogućnost žalbe na sve odluke. Na kraju, platforma je naglasila da ima za cilj povećati transparentnost u svojim postupcima moderiranja. Primjerice, obavijestit će korisnike ako videozapis ne ispunjava uvjete za preporuku zbog neprovjerenih tvrdnji o tekućim izborima. TikTok će podijeliti više uvida u te odluke, uključujući i to jesu li bile automatizirane te opisati proces za kreatore sadržaja i one koji podnose izvješća za žalbu na bilo koju odluku.