Ukupni prihodi u promatranom razdoblju na tržištu elektroničkih komunikacija povećani su za pet posto, prihodi od širokopojasnog pristupa internetu skočili su 13 posto, prihodi od najma mreže i vodova narasli su pet posto, a prihod od naplatne televizije za četiri posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, pokazuje analiza ICT Businessa.
Rast ulaganja u svjetlovodnu pristupnu infrastrukturu proporcionalno prati i rast broj novih priključaka putem svjetlovodnih tehnologija, kojih je u godinu dana 33 posto više. Iz podataka je vidljivo kako korisnici sve više migriraju na svjetlovodnu infrastrukturu s obzirom na to da je broj priključaka na bakrenoj infrastrukturi u padu.
Na kraju trećeg tromjesečja udio broja širokopojasnih priključaka s brzinom većom od 30 Mbit/s iznosio je 55 posto od ukupnog broja priključaka. Također, broj širokopojasnih priključaka vrlo visokih brzina nastavlja rasti te u trećem tromjesečju udio priključaka s brzinom većom od 100Mbit/s iznosi 25 posto. Raste i ukupan broj korisnika paketa usluga, najviše onih s 4D paketima jer migriraju s 3D paketa zbog većih popusta na grupiranje fiksnih i mobilnih usluga.
Roaming minute stranaca u nacionalnim mrežama ukazuju na dobru turističku sezonu u Republici Hrvatskoj te je broj minuta povećan za 47 posto u trećem tromjesečju 2021. usporedno s istim razdobljem 2020.
Više od polovice kućanstava televiziju gleda putem nekog od oblika naplatne televizije te je primjetan rast prihoda i broja priključaka. U odnosu na isto razdoblje lani, na tržištu naplatne televizije zabilježen je porast ukupnih prihoda i ukupnog broja priključaka od četiri posto. Od usluga naplatne televizije i dalje je najzastupljenija televizija na internetskom protokolu (IPTV) s više od 51 posto priključaka.
Na tržištu telefonskih usluga u nepokretnoj mreži nastavlja se trend pada broja korisnika, ukupnih prihoda i odlaznog prometa. Uspoređujući isto razdoblje lani, broj korisnika i prihodi manji su za jedan posto, dok je ukupni odlazni promet operatora niži za 11 posto.