Zagrebačka tehnološka tvrtka godinama posluje vrlo uspješno. Infinum je snažna i veoma profitabilna tvrtka koja je narasla s dvoje na čak 330 zaposlenih u posljednjih 16 godina. Osnovali su i sestrinske tvrtke, te preuzeli manje kompanije; poput Productivea, Flavorifica, P3 Mobilitja, Rentilija, Nowportsa, CircuitMessa te joint venture s Porsche Digitalom Croatia.
Novu fazu njihovog poslovanja obilježava reorganizacija, novi vizualni identitet te planovi razvoja.
„U posljednjih nekoliko godina Infinum se stabilno razvijao i mogli bismo reći da je ‘odrastao’. Htjeli smo da i brend odražava taj razvoj te fokus na globalno tržište. Novi kanali i načini komuniciranja predstavljaju odvažniji karakter Infinuma te su nas pripremili za nove izazove. Kvaliteta usluge nam je na prvom mjestu te, kao i do sada, nastavljamo postavljati visoke kriterije u industriji”, rekao je Nikola Kapraljević, koji u novoj organizaciji preuzima funkciju CEO-a.
Novi menadžment donosi nekoliko promjena ključnih pozicija u Infinumu.
Nikola Kapraljević je u Infinum došao kao četvrti zaposlenik, kroz godine je postao jedan od suvlasnika kompanije i COO, a na mjestu CEO-a zamijenit će Tomislava Cara, suosnivača Infinuma, koji postaje Chairman.
Matej Špoler, koji je s Tomislavom Carom osnovao Infinum, postaje Chief Talent Officer, dok će Josip Bišćan zamijeniti Kapraljevića u dijelu dosadašnjih odgovornosti kao Chief Client Officer. Drugi dio preuzet će Filip Vugec koji dolazi na mjesto Chief Delivery Officera.
„Novi menadžment kompanije, zajedno s novim identitetom i webom, obilježava novu eru, a usklađena je s idejom da Infinum postane jedna od najboljih agencija na svijetu. Trend je da se agencije prodaju većima, ali nama to nije bio plan. Od Infinuma želimo napraviti jedinstvenu globalnu kompaniju koja neće imati konkurenciju na ovim prostorima”, rekao je Tomislav Car.
Iako ovo zvuči kao ogromna promjena u Infinumovom timu, Car je rekao da je to „zapravo mala promjena, koja je u planu već neko vrijeme, a najveća promjena će biti mijenjanje titula na LinkedIn profilima.“
Prošlu je godinu Infinum završio s prihodom od 150 milijuna kuna te bilježi rast od 30 posto u odnosu na 2020., što je više od očekivanog. Isto tako, 2021.godina bila je godina širenja za Infinum; otvorili su urede u Velikoj Britaniji, Crnoj Gori i Makedoniji. Ove godine planiraju ostvariti rast od još 25 posto.